Dela med andra

Junior Inköpskoordinator med start omgående

Publicerad 2018-01-09


Söker du en arbetsplats där det är mycket på gång och som erbjuder fina utvecklingsmöjligheter är detta uppdraget för dig!

Arbetsuppgifter
Som Inköpskoordinator har du en supporterande roll till företagets seniora inköpare genom hela processen. Inköpen avser konsultinköp och dina arbetsuppgifter kommer bestå av administration kring konsultärenden såsom orderhantering, besvara frågor från konsulter gällande deras uppdrag samt tidregistrering. Som inköpskoordinator har du kontakt med såväl kunder som konsulter och du förväntas vara serviceminded i ditt bemötande. Du kommer huvudsakligen arbeta i SAP, Excel, Word och Outlook och på sikt, utifrån dina nuvarande kunskaper, kommer du kunna hantera dina egna beställningar.

Arbetsplatsen är belagd i Västerås 3 dagar i veckan och Stockholm/Kista 2 dagar i veckan.

Kvalifikationer
- Du har minst ett års erfarenhet av projektassisterande eller koordinerande roller
- Du har goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
- Du har goda kunskaper i Microsoft Word, Excel och Powerpoint
- Det är meriterande om du har en relevant akademisk bakgrund (PAO/Personalvetare)
- Det är meriterande om du har erfarenhet av bemanning och/eller rekrytering samt har förståelse för inköp- och rekryteringsprocesser.
- Det är meriterande om du har erfarenhet av administration i SAP-system


Kontaktperson
Amanda Johansson
amanda.johansson@jobbusters.se
0732466400

Jobbansökan
Frågor om ansökan besvaras av amanda.johansson@jobbusters.se.

Ansök via länk
www.jobbusters.se


Tillbaka
  Arbetsgivare
JobBusters AB

Antal platser
1 st


Ort
Västerås

Sista ansökningdag
2018-04-09

Länkar
Annons och ansökan


Bookmark and Share