Dela med andra

Kundvärd Extrajobb

Publicerad 2017-01-04


Som kundvärd front ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt marknads­föra och hyra ut Mimers lägenheter. Du ansvarar dessutom för korrekt hantering av företagets marknadssystem. Du är ansiktet utåt för företaget och har många kundkontakter.

Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter:


•Marknadsföra företagets lägenheter
•Hyra ut enligt regelverket, och hantera administrationen kring uthyrning
•Fördelning av kvotlägenheter
•Kontraktskrivning av studentlägenheter och äldreboenden
•Hantera överlåtelser, andrahandsuthyrningar och direktbyten.
•Bemanna kundcentrets reception
•Ge service till våra kunder via telefon och mail
•Visa lediga lägenheter


Kvalifikationer
Utbildning

•Relevant gymnasieutbildning

Kompetens och yrkeserfarenhet

•B-körkort & Svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketet

Personliga egenskaper



Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.

Empatisk förmåga, har förmågan att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor

Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.

Självgående
Tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.


Kontaktperson
Anette Jansson
anette.jansson@mimer.nu
021-397078

Jobbansökan
Läs mer och ansök på Mimers karriärsida.
karriar.mimer.nu


Tillbaka
  Arbetsgivare
Bostads AB MImer

Antal platser
3 st


Ort
Västerås

Sista ansökningdag
2017-04-04

Tidsperiod
Timanställning

Länkar
Mimers hemsida


Bookmark and Share